Julklappstips nr 5. Raklödder

Jag börjar känna att jag drog igång med mina julklappstips lite sent? Lagom är kanske att börja lite innan december, för snart är det ju sista-minuten-klappar som behövs! Men, jag kör på mitt race ändå. Än så länge hinner man få leverans innan jul :)

En perfekt julklapp till de män som rakar sig (dvs de flesta) är raklödder. I Santés serie homme finns produkter för honom, såsom krämer, aftershave och raklödder. Innehåller naturliga ingredienser som jojobaolja och aloe vera som lugnar och återfuktar huden vid rakning. Passar även känslig hy.


Julklappstips nr 4:

Santé Homme Raklödder
150 ml, nu 69 kr på A-store.nu (ord pris 85:-)
passar bra till någon med skägg! Kombinera kanske med Ansiktslotion 2 in 1 som finns i samma serie. Eller med en Bic Ecolutions rakhyvlar i bioplast! (som ska få ett eget inlägg sen!)


Glöm inte att du får med ett Lip Balm från Angel spa när du uppger "ekofin" i kommentarsfältet vid beställning. Läs mer om det här.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0