Du får Lip balm när du handlar dina julklappar!

Det lider mot jul och självklart tycker jag att ekologisk kosmetika är bra julklappar. Jag önskar att fler ska upptäcka den ekolgiska världen av kosmetika som inte inntehåller skadliga ämnen eller orsakar de onda cirklarna som bland annat mineraloljor och sulfater gör.

Därför kommer jag fram till jul komma med julklappstips här i bloggen ungefär varannan dag! Tänkte försöka tipsa om ett tiotal produkter. Alla klappar finns att köpa på A-store.nu.

Alla Eko-fin läsare får en gåva vid beställning i form av Angels Spa Lip Balm Extra Dark Chocolate! Ange bara "ekofin" i kommentarsrutan när du gör din beställning. Alltså, skriv "ekofin" i kommentarsrutan och inte i rutan för rabbatkod.

Ett utmärkt tillfälle att få en present till dig själv när du handlar julklappar! :D

Angel spa är en naturkosmetik serie från Toscana, med inspiration av dofter och ingredienser typiska från området. Härliga doftkombinationer som ger dig extra njutning. Självklart utan mineraloljor, parabener och andra onödigheter!

Rent bivax och vegetabiliska oljor gör att läppbalsamet blir extra lindrande och mjukt! Läppbalsamet har solskyddsfaktor 7.
Färgen följer inte med på läpparna.

Värde 35 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0