Babytvätt även till vuxna

Efter att jag tipsat om Weleda Baby Calendula Schampoo & Body Wash i ett tidigare inlägg så var det två läsare som tyckte att produkten inte bara passade till små barn:

"Vill bara passa på att tillägga att Weledas Baby Calendula Schampoo & Body Wash passar perfekt även till vuxna som har känslig hud. Den är super mild och lugnande. Har även testat att använda den att ta bort makeup med och det fungerar perfekt för det med, utan att efterlämna några irritationer varken på ögonen eller huden : )"

"Älskar Weledas baby schampo och bodywash, använder den till både mig och min vilda ettåring! Mild, mjuk och krämig."


Tack för tipsen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin blogg!<3<3

läs gärna min!/emma

2009-12-17 @ 15:05:44
URL: http://hartasslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0