Nordic Birch

Här i Danmark marknadförs Urtekrams nya hud- och hårvårdsserie Nordisk Birk, som det heter här, eller Nordic Birch som det heter utanför Danmark. Tunnelbanan är tapetserad i dess annonser och här om dagen fick jag det här lilla paketet från två tjejer utklädda till björkar. Faktiskt ganska lyckad udklädsel må jag säga, i alla fall stammarna.

Min första tanke är dock - varför har ni slagit in det i plast?! Det är kanske lite väl fanatisk tanke, och även eko-företag måste väl få marknadsföra sig. Men det hade ju även gått att knyta ihop proverna och infobladet med snöre på ett finurligt sätt... en tanke bara!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du tips på nåt bra skoschampo, Nordisk Birkshampot är inget vidare.

Svar: Skoschampoo? Vad menar du? :)
Malin Karlsson

2015-03-31 @ 14:20:11
URL: http://bondmoranpaudden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0