Medan jag väntar på att håret ska växa ut

Det blev aningens rött när jag färgade håret. Eller ja, tonade - det sliter mindre på redan slitet hår. Jag vill verkligen ha tillbaka min naturliga färg och lääängtar tills det växt ut! Under toningen döljer sig dock säkert 6-7 cm av min egen färg, för det har växt som tusan. Jag har nämligen provat ricinolja som så många har tipsat om här i bloggvärlden. Inlägg om det kommer!
Här nedan kan ni se när jag sitter och pratar med min nyfunna vän Ugglan som fått flytta in med mig i min nya lägenhet i Köpenhamn. Är han inte ståtlig så säg?


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ja, skriv gärna om ricinolja. Jag tycker det verkar lite intressant och vill veta mer. :)



/Cornelia

2012-04-13 @ 01:22:30
URL: http://urfunktionagain.blogspot.com
Postat av: indianmarknad.se

Snygg kudde

2012-10-01 @ 16:03:13
URL: http://indianmarknad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0