Tävla om hudvårdspaket från Hildur!

Tävlingsdags! Denna gång ligger ett hudvårdspaket med flera härliga produkter från Hildur i potten!

 

Hudvårdspaketet innehåller:

Rengöring 3i1 från Eco Cosmetics

En skönhetsprodukt med tre fördelar – den rengör, fuktar och har hudvårdande egenskaper. En formula med bland annat örtextrakt av grönt te, myrten och vinblad rengör på djupet och gör huden mjuk och frisk.

Ansiktsvatten från Lisen Organics

Ett ljuvligt doftande ansiktsvatten med ros och apelsinblomma. Det verkar sammandragande och rengörande och passar de flesta hudtyper.

Dagkräm, Anti-age från So' Bio

So’Bio Etics dagkräm fuktar och skyddar normalt till torr hud. Denna prisbelönta kräm innehåller bland annat rosa guava, sesamolja honung och sheasmör.

Te - Cleanse från Pukka

Ett välsmakande te som hjälper till att rena din hud inifrån och ut med en närande och utrensande blandningen av nässla, fänkål och Aloe Vera.

Vem skulle inte vilja ha detta paket?


Så här tävlar du:
1. Kommentera detta inlägg och skriv att du är med i tävlingen, glöm inte att ange namn och mejladress!
2. Svara också på frågan: vilka produkter som finns på Hildur förutom ekologisk hudvård? Hildur.se
3. Länka gärna tävlingen på din blogg om du har en sådan.
4. Håll tummarna!

Bland alla tävlande drar jag en vinnare. Du kan bara tävla en gång. Tävlingen är öppen från och med nu och hela lördag ut. Lycka till!

 

Tävlingen avslutad


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för din jättefina blogg, jag vill gärna vara med och tävla.



Hildur har på sin exellenta sida förrutom hudvård ekologiska produkter inom: kläder, choklad, hemtextil, te, godis och musli vad jag vet.



Kram

2010-03-03 @ 12:36:14
Postat av: Sofie

Jag har flera gånger varit in och fyllt kundvagnar på Hildur men fortfarande aldrig kommit så långt att jag tryckt på köp-knappen. Så det vore verkligen kul att få testa lite produkter därifrån.

Är givetvis med och tävlar :)



Förutom hudvård så har de kläder, hemtextil, smycket, te, doftpåsar och rökelse, smycken, choklad och yogaprodukter. Och så lite övrigt smått och gott som t.ex. müsli.



Jag länkar, och håller tummarna



// Sofie

2010-03-03 @ 12:56:07
URL: http://sofst.blogspot.com/
Postat av: Maria

Jag vill vara med och tävla!

Hildur har förutom ekologisk hudvård även ekologiska kläder, handdukar, sängkläder, hårvård, smycken och rättvisemärkt och ekologiskt te och choklad, med mera.

Hejs!

2010-03-03 @ 13:45:23
Postat av: Cornelia

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla.



Hildur har förrutom hudvårdsprodukter även kläder, hårvårds produkter, hemtextiler, smycken, te, rökelse, choklad och yogaprodukter.



Verkligen en intressant sida. Ska kolla igenom den noga nu. Tack för tipset till den.



/C

2010-03-03 @ 15:07:55
URL: http://urfunktionagain.blogspot.com
Postat av: Estela

Jag är med och tävlar.



www.hildur.se har kläder, textiler, smycken, yoga produkter och olika sorters te. Måmga bra saker som är bra gör både kropp, själ och miljön.

2010-03-03 @ 15:54:46
Postat av: Malin

Hej!

Vilken härlig överraskning såhär mitt i veckan. Har tittat på dessa produkter förut men aldrig kommit mig för att beställa dem. :)



Hildur säljer saker där miljö och hälsa verkar spela en mycket stor roll. Förutom ekologisk hudvård finns även ekologiskt hårvård, kläder,hemtextil,te,choklad,smycken, doftpåsar samt rökelser, yoga och ayuveda relaterade varor, en del rättvisemärkta varor,goda nyttigheter från bla. Reneé Voltaire samt ekologiska presentförpackningar.



Mvh/ Malin

2010-03-03 @ 17:26:43
Postat av: Gabbies

Jag är gärna med o tävlar. Hildur har även kläder, hårvård, hemtextil, smycken,te,doftpåsar och rökelse,choklad,yoga produkter.



Hoppas på tur!

2010-03-03 @ 18:21:20
Postat av: Kajsa Kavat

Jag vill gärna vara med och tävla!



På Hildur finns förutom hudvård även hårprodukter, kläder för både barn och vuxna, choklad, te, doftpåsar, rökelse, yogaprodukter, presenter, hemtextil och smycken.



Har länkat från min blogg och håller nu tummarna. :)

2010-03-03 @ 19:10:33
URL: http://kajsaskosmetik.blogspot.com
Postat av: Weronica

Jag vill gärna vara med!



Hos Hildur.se hittar du ekologiska kläder; klänningar, blusar, t-shirts, linnen, yogakläder, barnkläder, ekologiska skor mm. Dessutom kan du också botanisera bland handdukar och sängkläder i ekologisk bomull, rättvisemärkt och ekologiskt te och choklad, ekologiska presenter, ekologisk hudvård och hårvård och mycket annat.



Jag har länkat här:

http://weronicamellqvist.blogg.se/tavlingar/2010/march/hudvardspaket-fran-hildur.html

2010-03-03 @ 20:41:52
URL: http://weronicamellqvist.blogg.se/
Postat av: Krånglig&konstig

Jag är gärna med! Jätte lyxigt paket :)

Svar : Det finns kläder , hemtextiler , smycken , te , doftpåsar rökelse , choklad , Ayurveda och presenter.

Har tipsat här --->

http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/march/tavling-hos-ekofin.html



Hoppas på tur! ;D // Kramis.

2010-03-03 @ 20:44:43
URL: http://krangligochkonstig.blogg.se/
Postat av: evamar

Jag är gärna med och en länk finns här:



http://evamar.blogg.se/2010/march/hudvard-7-mars.html



Såhär står det på Hildur.se:



Hos Hildur.se hittar du ekologiska kläder; klänningar, blusar, t-shirts, linnen, yogakläder, barnkläder, ekologiska skor mm. Dessutom kan du också botanisera bland handdukar och sängkläder i ekologisk bomull, rättvisemärkt och ekologiskt te och choklad, ekologiska presenter, ekologisk hudvård och hårvård och mycket annat.



En hel del att välja mellan alltså! Skönt att hitta bra saker samlat!

2010-03-03 @ 21:18:40
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Fröken Frodig

Jag vill också vara med och tävla! Hildur.se har ekologiska kläder, te, choklad, handdukar och sänglinne och hårvård förutom hudvården. Lite fina presenter har dom också!

2010-03-03 @ 21:21:58
Postat av: Jeanette

Jag är gärna med och tävlar! Har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".



Svar på frågan: Dem har även ekologiska kläder, handdukar, hårvård, sängkläder, smycken och rättvisemärkt och ekologiskt te och choklad, med mera.

2010-03-03 @ 22:34:07
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Annelie

Jag är med!

De har förutom hudvårdsprodukter även kläder, hårvårds produkter, hemtextiler, smycken, te, doftpåsar och rökelse, choklad, yogagrejer mm.

2010-03-03 @ 22:36:23
Postat av: Mamma Mia

Hildur har förrutom hudvårdsprodukter även kläder, hårvårds produkter, hemtextiler, smycken, te, rökelse, choklad och yogaprodukter.

Den som jag skulle ge packetet är min dotter, hon är mycket ekointresserad, journalist och snart på väg att få sitt första jobb, jag önskar henne så mycket lycka till..och jag tror att det är ekologiskt hon vill skriva om...

2010-03-03 @ 22:40:12
Postat av: Johanna Ö

Du har en jättehärlig blogg och jag vill gärna delta i din tävling :)



Svar på frågan: Hemtextil i ekologisk bomull, kläder, hårvård, te, smycken, doftpåsar, rökelse, choklad, presenter, nyttigheter och saker för yoga & ayurveda...puh, hoppas jag fick med allt!



Nu håller jag tummarna :)

2010-03-03 @ 23:56:13
Postat av: magda

jag vill vara med

svar: ekologiska kläder, ekologisk hemtextil,smycken, eko te, rättvise märkt chokolad, doftpåsar och rökelse, yoga och auyeveda produkter, presenter och andra goda nyttigheter

2010-03-04 @ 07:10:12
Postat av: Karin E

Hej

jag vill gärna vara med i din tävling.

Svaret på din fråga är: Ekologisk hemtextil i bomull, kläder, hårvårdsprodukter,smycken doftpåsar +rökelser,presentartiklar,te,choklad,musli och andra nyttigheter samt tillbehör för yoga och ayurveda.

Nu håller jag mina tummar och hoppas på turen.

2010-03-04 @ 07:51:20
Postat av: Jeanette

Ooo så spännande, vill vara med och få chansen att testa testa produkter :D

Hos Hildur.se hittar man en hel del förruto de ekologiska huvårds sortimentet bl a kläder, hemtextil,te,choklad,godis,doftpåsar och rökelse (till min stora glädje :-)), smycken, sanitets produkter :).

Håller tummarna!

Länkar till tävlingen i min blogg!

2010-03-04 @ 07:56:56
URL: http://gogreenmakeup.wordpress.com
Postat av: Sanna

Jag vill gärna vara med och tävla! :)



På Hildur.se finns förutom hudvård även ekologiska kläder, handdukar,sängkläder, te och choklad!

2010-03-04 @ 08:16:05
URL: http://sannanaeaes.blogg.se/
Postat av: AnnaC

Finfin tävling! Förutom ekologisk hudvård finns även ekologisk

hårvård,kläder,hemtextil,te,choklad,smycken, doftpåsar samt rökelser, yoga och ayurveda relaterade varor och en del rättvisemärkta varor.

Håller tummarna!

acwse(at)hotmail.com

2010-03-04 @ 09:27:06
Postat av: Marie

Jag vill gärna vara med och tävla.



Hos Hildur hittar du produkter inom kategorierna ekologiska kläder och textilier, accessoarer, ekologiska livsmedel som t ex choklad och te, rökelser och doftpåsar, rättvisemärkta produkter inom olika kategorier samt yogamattor och träningskläder. De har även goda presenttips samt ett flertal produkter från Renée Voltaire.



Håller tummar och tår;)



Kram

2010-03-04 @ 11:08:34
Postat av: Natalie

Jag är gärna med och tävlar..

Förutom hudvård har de även följande:

Hårvård, kläder, hemtextil, smycken, te, doftpåsar, rökelser, choklad och yogatillbehör. Allt självklart ekologiskt.

2010-03-04 @ 12:26:20
Postat av: Maria

Och jag är också gärna me doch tävlar.

De har förutom ekologisk hudvård;



ekologiska kläder; klänningar, blusar, t-shirts, linnen, yogakläder, barnkläder, ekologiska skor, handdukar och sängkläder i ekologisk bomull, rättvisemärkt och ekologiskt te och choklad, ekologiska presenter, ekologisk hårvård och mycket annat.



Skulle kunna köpa ganska mycket därifrån om ekonomin tillät!

2010-03-04 @ 12:51:04
Postat av: Hanna

Trevlig tävling,jag är med :) Hildur.se säljer också ekologiska kläder; klänningar, blusar, t-shirts, linnen, yogakläder, barnkläder, ekologiska skor, handdukar och sängkläder i ekologisk bomull, rättvisemärkt och ekologiskt te och choklad, ekologiska presenter, ekologisk hårvård och mycket annat.

2010-03-04 @ 13:08:30
Postat av: Malin

Såklart jag vill vara med och tävla! Ekologiska Hildur säljer utöver hudvårdsprodukter även hemtextil, kläder, te, smycken, rökelse, choklad, yogatillbehör, presenter med mera. Nu håller jag tummarna! /Malin

2010-03-04 @ 13:09:56
Postat av: Lena B

Hej !

Rolig tävling jag vill gärna vara med !

På Hildur.se finns dessutom :

Ekologiska kläder

Ekologisk hårvård

Hemtextil i ekologisk bomull

Smycken

Ekologisk te

Doftpåsar och rökelse

Ekologisk choklad

Yoga och Ayurveda

Ekologiska presenter

Goda nyttigheter

Diverse rättvisemärkt



Mvh

[email protected]

2010-03-04 @ 13:26:24
Postat av: lenorca

Jag är med och tävlar =) Ekologisk hudvård vore definitivt inte fel, min hud är torr och aknebenägen blandhud som är dessutom känslig och reagerar mot doftämnen, silikoner och mineraloljor... Jobbigt värre =/



Hildur säljer förutom ekologiska produkter även kläder, hemtextiler för inredning, smycken, te, smått och gått samt ayurveda- och aromatiska produkter.



Trevlig fortsättning på våren! lenorca med tummarna upp

2010-03-04 @ 15:14:35
Postat av: Love and be proud

Jag deltar gärna!!!



Ekologiska kläder

Ekologisk hudvård & hårvård

Hemtextil i ekologisk bomull



Smycken



Ekologisk te

Tea

Doftpåsar

Ekologisk choklad



Yoga och Ayurveda



Ekologiska presenter

2010-03-04 @ 15:31:55
URL: http://lovebeproud.blogspot.com/
Postat av: Fröken Eko

Hejsan!



Jag vill gärna var med och tävla om lite ekologisk hudvård! I högra sidospalten på min blogg så lägger jag in en bildlänk till tävlingen som jag låter ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.



Svaret på frågan är: kläder, hemtextil, smycken, te, doftpåsar och rökelse, choklad, yogatillbehör, presentartiklar och lite livsmedelsprodukter också. Verkar vara en intressant nätaffär, måste nog kika igenom den lite noggrannare vid ett senare tillfälle!



Häls. F







# Yoga och Ayurveda



* Yogakläder

* Yogamattor och yogaväskor



# Ekologiska presenter



* Presentförslag

* Presentförslag till henne

* Presentförslag till honom

* Presentförslag till brudpar

* Presentförslag till nyfödd /dop

* Presentinslagning



# Övrigt

# Goda nyttigheter

# Rättvisemärkt

2010-03-04 @ 18:21:52
URL: http://frokeneko.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vill gärna delta!



Svar på din fråga: Hemtextil, kläder, hårvård, te, smycken, choklad, presenter, nyttigheter och tillbehör till yoga & ayurveda...det var en hel del!

2010-03-04 @ 19:36:18
Postat av: care69

Jag är med!

Ekologiska kläder, Ekologisk hudvård & hårvård,

Hemtextil i ekologisk bomull, Smycken, Ekologisk te,

Doftpåsar och rökelse, Ekologisk choklad, Yoga och Ayurveda, Ekologiska presenter, Goda nyttigheter &

Rättvisemärkt

Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/03/7-mars-vinn-hudvardspaket-fran-hildur.html

2010-03-04 @ 20:10:39
URL: http://care69.blogspot.com
Postat av: Linda

Vill gärna vara med och tävla och svaret är att dom har även

hårprodukter, kläder för både barn och vuxna, choklad, te, doftpåsar, rökelse, yogaprodukter, presenter, hemtextil och smycken.



Länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/march/vinn-hudvardspaket.html



Kram Linda

2010-03-04 @ 20:27:38
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: Selma

Hejhej!



Vilken underbar tävling!! Jag vill gärna delta! =)



På Hildur finns förutom ekologiska hudprodukter även ekologiska kläder, underkläder, accessoarer, skor och väskor för dam och herr och barn.

Det finns ekologisk hårvård (schampo och balsam)

Hemtextil i ekologisk bumull ( Sängkläder, köksdukar och diskdukar, gardiner, kuddar mm)

Smycken (halsband, armband öronhängen, ringar mm)

Olika sorters ekologisk te

Doftpåsar och rökelse

Ekologisk choklad =D (olika sorter tex presentchoklad)

Yoga och Ayurveda och tillbehör tex yoga väsko, yoga mattor.

Ekologiska presenter

Olika Rättvisomärkta produkter

Massa goda nyttigheter

OCH MASSA ANNAT =)



Jag har tyvärr ingen blogg så jag kan inte länka, hoppas det går bra ändå!



Håller tummarna!! :)

2010-03-04 @ 21:55:14
Postat av: T

Jag vill vara med och tävla!



Hildur säljer kläder, hemtextil, smycken, te, doftpåsar och rökelse, choklad, yogatillbehör, presentartiklar och livsmedelsprodukter.

2010-03-05 @ 07:45:39
Postat av: Cathy

Hej! Vilken fin sida:-) Jag är väldigt gärna med å tävlar!!:-)

Svar på frågan:

förutom ekologiska hudprodukter finns:



smycken,

doftpåsar & rökelse,

yoga & ayurvedaprodukter,

brickor, spel, kassar, måttband, ramar, plånbok, täljstenshjärta,

bär & kärnor, mandlar & kex--nytigt gott,

kläder,

hemtextil,

te,

choklad,

och presenter :-)



Har länkat till tävlingen från min blogg

http://fourkids.blogg.se/2010/march/tavlar-6.html



Nu håller jag tummarna å hoppas innerligt:-)

2010-03-05 @ 08:08:18
URL: http://fourkids.blogg.se/
Postat av: Fembarnsmamman

Jag vill självklart vara med och tävla om de fina sakerna från Hildur.se. Förutom ekologisk hud- och hårvård kan du där hitta ekologiska kläder och skor, handdukar och sängkläder i ekologisk bomull, rättvisemärkt och ekologiskt te och choklad och ekologiska presenter.



Självklart länkar jag till den här fina tävlingen från min blogg!

2010-03-05 @ 09:12:06
URL: http://ennylivsstil.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är gärna med och tävlar!



Förutom dom ekologiska hudvårdsprodukterna så finns det ekologiska kläder och te, choklad, hårvård, hemtextil, smycken, doftpåsar och rökelse, yoga och ayurveda, lite presenter och goda nyttigheter :)

2010-03-05 @ 09:47:56
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag är jätte gärna med och tävlar - en underbar vinst! Förutom hudvård säljer Hildur ekologiska kläder, te, choklad, handdukar, sängkläder, rökelse, presenter m.m. Den gemensamma nämnaren är väl just att det är ekologiskt! Har beställt från dem förrut och varit supernöjd!

2010-03-05 @ 17:42:07
Postat av: Ylva

Är absolut med i utlottningen :)



Förutom ekologiska hudvårdsprodukter kan man bl.a. hitta kläder, rökelse, smycken, hårvårdsprodukter, hemtextiler, te, choklad och yogaprodukter.

Ha en skön kväll!

2010-03-05 @ 21:21:05
Postat av: Eliina

Jag vill vara med och tävla!!

Det finns t.ex. ekologiska kläder, te, hemtextil,choklad, hårvård mm.

[email protected]

2010-03-05 @ 21:46:59
Postat av: Lena

Åh, jag är med och tävlar!



De säljer, teer, handdukar, choklad, kläder, yoga saker mm! Allt man behöver och lite till :)

2010-03-05 @ 22:09:57
URL: http://lenaloo.blogg.se/
Postat av: eve

jag är med :) Hildur har även kläder, hårvårds produkter, hemtextiler, smycken, te, rökelse.mm

2010-03-05 @ 23:24:39
Postat av: Malin L

Hej

Jag vill vara med och tävla.

Hildur har även ekologiska kläder, hårvård, hemtextil i ekologisk bomull, smycken, te, doftpåsar och rökelse, Ekologisk choklad, yoga och presenter.

Jag håller tummarna!

Malin L

2010-03-06 @ 10:57:42
Postat av: Maja

Jag är med och tävlar.

Hildur har även kläder, hemtextilier, smycken, te, rökelse och doftpåsar, choklad, yoga, presenter, hårvård och goda nyttigheter.

2010-03-06 @ 11:59:48
Postat av: Tova

Är gärna med och deltar!

På sidan har de även bl.a. teer, handdukar, choklad, kläder, yogaprodukter, hårprodukter, smycken och rökelse...



Håller tummarna hårt nu :D

2010-03-06 @ 14:08:11
Postat av: marty

hej hej. det där teet är jag sugen på att smaka..:) de har ekologiska kläder och hemtextil, rättvisemärkt choklad och te och smycken.

hoppas jag vinner..:)

2010-03-06 @ 15:19:10
Postat av: Stira

Klart man vill va me!



Kläder, choklad, hemtextil, te, godis, yoga, rökelse, smycken och musli är vad jag kan hitta.



2010-03-06 @ 19:54:45
Postat av: Ingrid

Jag tar också gärna en lott!

Förutom ekologisk hudvård finns även ekologisk hårvård, kläder, hemtextil, te och choklad, smycken, doftpåsar och rökelser samt yoga och ayuveda relaterade varor...

2010-03-06 @ 23:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0