Recension Weleda Citrus Creamy Body Wash

Härlig och krämig är denna duschkräm från Weleda! Doftar väldigt gott av frisk citrus och har en krämig konsistens, nästan som en bodylotion, och löddrar lagom mycket. Huden känns len och återfuktad efter användning, vilket min torra hud tycker om!

Citronoljan är tillsatt för att pigga upp både kropp och själ. Duschkrämen innehåller sesamolja vars essentiella fettsyror vårdar och bevarar hudens fuktbalans och skyddar mot uttorkning.

Gillar denna produkt väldigt mycket då den uppfyller mina kriterier för en bra duschkräm med råge! Den rengör utan att torka ut och doftar ljuvligt. Smart tub som står uppochner innebär att det alltid är lätt att få ut krämen.

Finns att köpa på flera ställen, men t ex på Shopping4net för 87 kr/200 ml.


Kommentarer
Postat av: Tina (Beleza)

Åh den där har jag gått och drömt om ett tag nu. Tack tack för recensionen det blir definitivt en sån för mig nästa gång. :D

2010-03-26 @ 15:57:50
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Jennyyy

Låter ju väldigt trevlig :) Letar ny duschkräm och har funderat på en Weleda, kanske jag ska slå till då. Försöker själv recensera så ofta jag kan. Kika in om du är nyfiken!

2010-03-26 @ 20:21:59
URL: http://groovygreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0