Tävla om Weledas Skin Food!

Tävlingen avslutad!


Nu har ni chansen att vinna Weledas Skin food från Shopping4net!

Skin Food är en rik universalcreme som verkar harmoniserande på huden och gör den mjuk och smidig. Den är perfekt för torra läppar och nagelband. Den är också ett bra skydd vid kyligt väder (vilket denna vinter uppvisat, särskilt här i norr!) och många använder den som ansiktskräm i perioder av mycket stress och litet sömn.

Skin Food tillverkas med samma recept idag som när den togs fram för över 80 år sedan, med ekologiska växtextrakt från styvmorsviol, kamomill och ringblomma för att vårda torr hy och rosmarin för att liva upp en hy utan lyster.

Skin Food är, lixom alla Weledas produkter, certifierad av både BDIH och NaTrue.

Kul fakta är att Skin Food blivit något av en kändisfavorit. Bland dess fans kan nämnas Alexa Chung, Demi Moore, Rihanna, Helena Christensen, Sophie Ward, Brooke Shields, Winona Ryder, Adrien Brody och Joss Stone.




Så här tävlar du:
1. Gå in på Shopping4net och kika runt - vad skulle du vilja ha?
2. Kommentera detta inlägg att du är med i tävlingen och lista tre saker du önskar dig från Shopping4net. Glöm inte att ange din mejladress.
3. Länka gärna tävlingen på din blogg om du har en sådan.
4. Håll tummarna!

Bland alla tävlande drar jag en vinnare. Du kan bara tävla en gång. Tävlingen är öppen från och med nu och hela torsdag ut. Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Jennylee

Åh vad kul! :D

Jag är med!



Dessa ting listar jag:



1. Babyliss 2363CE - Curling Tong Pro 200

2. Coconut/Vanilla Crushed Sugar Scrub

3. Bed Head Small Talk



Ha det så fint :)

2010-02-23 @ 08:42:13
URL: http://jennyspenny.blogg.se/
Postat av: T

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla. Från shopping4net önskar jag mig Sea Buckthorn Creamy Body Wash från Weleda, Aloe Vera Body Lotion från Weleda och en deodorant från Rosenserien.



Tack för en trevlig blogg!

2010-02-23 @ 09:15:19
Postat av: Maria

Rolig tävling, jag älskar skin food :)



Dessa tre saker skulle jag vilja ha:

1. Blax Snag Free Hair Elastics

2. Moisture Maniac Balsam

3. Jasmine & Green Tea Crushed Sugar Scrub



Ha det bra!

2010-02-23 @ 10:09:41
Postat av: Krånglig&konstig

Är med och tävlar :)



Lista :



Honey Body Trio

Angel - Body Lotion

Lip Balm Mixed Berries



Här är inlägget : http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/february/tavling-hos-ekofin.html



Hoppas på tur! // Kram ^^

2010-02-23 @ 10:13:50
URL: http://krangligochkonstig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Självklart vill jag vara med i tävlingen. Åh va mycket där fanns som jag ville ha, men om jag skulle välja 3 saker:

1 Parfym must de cartier (min favorit nr 1)

2. Primordiale Optimum Fluid ansiktscreme från Lancome

3. Hypnose Mascara från Lancome.



2010-02-23 @ 10:43:43
Postat av: Lotta Hurtig

Kul med tävling =)



Jag skulle vilja ha

* Bed Head Moisture Maniac - Conditioner

* Covet - Eau de parfum (Edp) Spray

*Dramatically Different Moisturizing Lotion



Take care!

2010-02-23 @ 12:00:26
Postat av: Carita

Jag är gärna med ^^ 3 saker:

- Pore Minimizer - T Zone Shine Control

- Light Blue - Eau de toilette (Edt) Spray

- Hypnose Mascara



Hoppas på tur!

2010-02-23 @ 13:00:13
URL: http://blacklion.blogg.se/
Postat av: lina

jag är med så klart, finfint pris :).



Min lista består av:



Oil Free Moisturizer | Peter Thomas Roth

Blemish Buffing Beads | Peter Thomas Roth

Huile De Beauté | Kaeline



ny hudvård skulle sitta fint just nu när det förhoppningsvis går mot våren och en olja är aldrig fel att ha.

2010-02-23 @ 13:13:54
Postat av: Linda

kul tävling. jag är med. mina favoriter är:

Baume Corps Intensive Body Treatment

YR Shower Cream

Coconut/Vanilla Crushed Sugar Scrub

2010-02-23 @ 13:20:06
Postat av: marianne eriksson

Klart man är med i en så generös tävling. Det var inte alldeles lätt attt välja tre produkter, men jag bestämde mig slutligen för: 1) Essential Color,

230 Mahogny/ Schwartzkopf 2) Juicy Tubes Trio, läppglans /Lancome 3) 6 L'Amoureux (Edt) Spray / Dolce & Gabbana.



"När solens strålar börjar treva

och man känner lust att leva,

vill man gärna piffa opp

sin gamla gråa, tråkiga kropp."

2010-02-23 @ 15:20:22
Postat av: Samuel Knutsson

Klart man är med! Älskar en chans att få vinna

Tre saker jag önskar mig är:

1. Chin up bar

2. Babyliss E702MSE

3. Synerlin

2010-02-23 @ 16:27:45
Postat av: JESSICA

Hej!

Är väldigt gärna med och tävlar.



På sidan väljer jag som favoriter:

c4 protection repair serum

coconut/vanilla crushed sugarscrub

Coconut Body Butter - After Sun Cream

Postat av: Sannah

Det här är min önskelista:

-Be Delicious Fresh Blossom - Eau de parfum

-Flash Recharge Mask

-C4 Protection Treatment



Det skulle vara underbart roligt att vinna eftersom jag är lite av ett "fan" av hudvård. Det är härligt när huden lyser av välmående och det är kul att sitta och pyssla om sig själv. Och som du sa nu på vintern är det tufft för huden med -20° där ute..

2010-02-23 @ 17:16:25
Postat av: Emma

Vilken underbar tävling nu i det kalla vintervädret.

3 saker:

Smacklicious Lipgloss

bodyphase Massage Oil

d&g the one parfym



Ta hand om er

2010-02-23 @ 17:46:55
Postat av: Nanna

Fin vinst, jag är gärna med :-)

Jag önskar mig:

Silver Shadow Altitude

Babyliss ST70E - iPro 230 iCurl

Blinc Mascara

2010-02-23 @ 18:36:19
Postat av: Märta

Jag vill gärna vara med och tävla.

Min önskelista:

Honey Body Trio

Angel - Body Lotion

Lip Balm Mixed Berries

Märta

2010-02-23 @ 19:30:09
URL: http://angsgard.blogspot.com
Postat av: evamar

Det var inte dumt. Jag gillar bland annat:

* Littlest Pet Shop Fitness Club

* 7676 Republic Attack Gunship Lego Star Wars

* Bio-Silica MSM



PS. Har länkat här:



http://evamar.blogg.se/2010/february/hudvard-25-feb-1.html

2010-02-23 @ 19:31:35
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag är gärna med och tävlar. Jag skulle vilja ha

1.gainomax energibar

2.crunch fit

3. gainers fuel

2010-02-23 @ 20:00:58
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Gabriel

Om jag vinner får mamma salvan... men jag skulle vilja ha det här:

1. Lego Starwars nr 7670

2. Radiostyrd bil från Nikko

3. Spelet Den försvunna diamanten



Gabbe

2010-02-23 @ 20:21:29
Postat av: Caroline L

Har aldrig tidigare varit in på shopping4net. Vilka bra priser och lätt att hitta det man söker. De här är mina önskeprodukter:

Sensuous Edp

Primordiale Skin Recharge Fluid

Beauty Flash Balm



2010-02-23 @ 22:36:59
Postat av: Selma

Hejhej!



Jag vill gärna vara med! =)



Tre saker jag önskar mig:



Expressions Accents

Babyliss 2330CSE - Ceramic Press n' curl

Black Star - Eau de parfum (Edp) Spray



Håller tummarna! ^^

2010-02-23 @ 22:50:11
Postat av: Sofie

Trevlig tävling. Har länge velat testa Skin Food, så givetvis vill jag vara med och tävla :)



Men varför hittar jag inga Weleda-produkter hos Shopping4Net? Är de inte lite dåliga på eko-produkter över lag?

Så därför består min önskelista istället av barnprylar:



1. Gardiner Orm från Micki

2. Matta Krokodil från Micki

3. Påslakanset Orm från Micki



// Sofie



2010-02-23 @ 23:19:52
URL: http://sofst.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Låter som en perfekt creme för min supertorra hud!

Min lista ser ut såhär:

- Rock 'n Rose Prêt à Porter (till mig)

- Playskool Phil The Drill (till sonen)

- Cicamed Conditioner (till mannen)

2010-02-23 @ 23:25:08
Postat av: gabbe

Åh, detta önskar jag mig.

Arcon Hårbottenrengöring

Mia och Klara - Säsong 1

Coconut/Vanilla Crushed Sugar Scrub

2010-02-23 @ 23:29:11
Postat av: Susanne

Jag skulle absolut vilja ha...



1. Desperite Houswifes complete set (sen är resten av vinterkvällarna räddade)



2. Greys Anatomy Giftbox (kan ses hur många gånger som helst)



3. Eight Our set Elizabeth Arden (bra att ha i handväskan)



gotland(at)speedmail.se

2010-02-24 @ 08:45:30
Postat av: Fröken Eko

Kände för parfymer och dofter idag, så mitt val blir:



1. Boss Woman - Eau de parfum (Edp) Spray

2. Boss in Motion (Black) Edition - Eau de toilette

3. Manic Love Woman - Eau de parfum (Edp) Spray



I högra sidospalten på min blogg har jag lagt in en bildlänk till din tävling, länken ligger uppe t.o.m. sista tävlingsdan. Mailen har jag fyllt i i rutan ovan!



Bara att hålla tummarna då :)



Häls. F

2010-02-24 @ 09:28:02
URL: http://frokeneko.blogspot.com
Postat av: Emely

Oj, detta är första gången jag är inne på Shopping4net:s hemsida. Vad kul!

Detta önskar jag mig så att jag känner mig lite fräschare:

* Aloe Vera Juice för magen

* Clinique ögonkräm - All about eyes

* DVD Power Yoga

Ha en bra dag!!

2010-02-24 @ 12:33:00
Postat av: Marlene

Oj, det var mycket att välja på :-) Jag hade velat ha bläck till min skrivare, Sea Buckthorn Hand Creme och Calendula Moisturising Bodycream.

2010-02-24 @ 12:56:33
URL: http://busbarnet.wordpress.com
Postat av: nathalie

jättekul med tävlingar tycker jag! :) brukar aldrig vinna, men man ska aldrig ge upp hoppet ;)



tre saker jag skulle vilja ha är ;



1. Bed Head Superstar Conditioner - för mitt super slitna hår !

2. Bed Head Moisture- samma sak till mitt slitna hår

3. Biopur Non Stop Purifying Moisturizer - för fet hy



alla dessa produkter skulle verkligen hjälpa mig så mycket. Med tanke på att jag är ung och tjänar inte alls så mycket pengar.

2010-02-24 @ 15:36:04
URL: http://nathaliiegustafsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vill vara med!

Det finns så mycket där, men 4 saker jag absolut skulle vilja ha är följande:

* fettförbränning - Chitosan Diet Fuel

* träningsredskap - pedometer

* räningsredskap - Överfallslarm - Tjutlarm

* Led & muskelvärk - Midjebälte



(har ej blogg)

Kram Sandra

2010-02-24 @ 15:44:41
Postat av: Jenny Ö

Jag är så gärna med i denna tävling!

Min lista ser ut såhär:



1. parfymen: Rain

2 Aloe Vera Body Lotion från Weleda

3. Filmen Julie & Julia

2010-02-24 @ 18:05:03
Postat av: Chris

Hej o hå



ja då skulle jag jätttttegärna vilja ha



+Optimum Greens

+SuperGreens

+SuperVitalis :))

2010-02-24 @ 18:55:11
Postat av: Mats V

Vill gärna delta!

Skulle önska mig:



Sommaren med Göran

Aramis 900 Herbal - Eau de cologne

Recipe For Men Clear Shaving Gel

2010-02-24 @ 18:56:25
Postat av: A

Jag skulle vilja ha:

- Eight Hour Set

- All About Eyes Rich

- Aquasource Superserum

2010-02-24 @ 20:29:19
Postat av: linnéa

Oh, vilken trevlig tävling!

Jag hade viljat ha Super Rescue Antioxidant Moisture Dry från Clinique, min hud är så fnasig att hälften vore nog. Då min sambos hud är ungefär lika illa däran hade jag valt Moisturizer Orange & Calendula från The art of shaving. Han tycker att såna där gammeldagsa produkter är så kul att när vi ändå håller på hade jag gärna gett honom Perfect Shave Kit Sandalwood från Tha art of shaving också- han hade älskat det!

2010-02-24 @ 22:45:19
URL: http://sagoprinsessa.blogspot.com
Postat av: Emelie

hej Malin!

Här kommer en önskelista från ditt största fan :)

1. babyliss 6632E IPro Hairdryer w:diffusor( behöver en sådan mest till mejbert)

2.Eight hour set Elizabeth Arden ( till torris-tobblan)

3.Body oil tonic firming Toning Clarins (stod att det var bra mot bristningar och t. har torr bristningar på benen ;) )



2010-02-25 @ 12:39:13
Postat av: jessica

Åh så härligt pris! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Jag skulle gärna vilja ha:

1. Parfymen - Light Blue

2. Juicy Tubes

3. Exfoliating Scrub - Clinique



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2010/february/vinn-weledas-skin-food-fran-shopping4net.html#comment



Hoppas verkligen på tur!

/Jessica

2010-02-25 @ 13:45:33
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: Carola Eriksson

Eight Hour Set

Trind Gift Set Incl 3 products

No7 Protect & Perfect Beauty Serum

2010-02-25 @ 13:48:40
Postat av: Eleonor Hållbus Dahlin

Hoppas få vinna!!



Önskar mig dessa 3 saker:

Smacklicious Lipgloss

Aloe Vera Body Lotion från Weleda

bodyphase Massage Oil



/Eleonor

2010-02-25 @ 14:14:08
Postat av: Michael Dahlin

Om jag vann skulle jag ge min fru:



Honey Body Trio

Angel - Body Lotion

Lip Balm Mixed Berries

2010-02-25 @ 14:29:57
Postat av: Mats Hållbus

Jag skulle välja:

Baume Corps Intensive Body Treatment

YR Shower Cream

Coconut/Vanilla Crushed Sugar Scrub

2010-02-25 @ 14:33:41
Postat av: Birgit Mattsson

Jag vill ha:- Pore Minimizer - T Zone Shine Control

- Light Blue - Eau de toilette (Edt) Spray

- Hypnose Mascara

2010-02-25 @ 14:35:36
Postat av: care69

Jag är med!

Jag önskar mig:

1. Babyliss ST70E - iPro 230 iCurl

2. DVD Bröllopsfotografen

3. Freeze 24/7 Daily Essentials System

Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/02/25-feb-vinn-weledas-skin-food.html

2010-02-25 @ 20:25:34
URL: http://care69.blogspot.com
Postat av: Carola

jag är med och tävlar

vill ha lista:

escada in to the blue

musses klubbhus ambulans

inlines hello kitty

2010-02-25 @ 21:52:41
Postat av: Ylva

Hejsan!

Mina tre val blir:

Angel - Body Lotion

Smacklicious Lipgloss

Baume Corps Intensive Body Treatment



Har dig på Bloglovin' och hoppas nu på tur :D

Kram/Ylva

2010-02-25 @ 22:14:44
Postat av: Sophie

Jag skulle vilja ha:



1. Sällskapsspel Trivial Pursuit Deluxe

2. Shade Memory Blondes Treatment

3. Filmen Kingdom of Heaven



Kul tävling!

2010-02-25 @ 23:19:22
Postat av: Sarah Nylund

Tycker om det du skrivit! Kul att se lite bra saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

Postat av: Mikaela

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2012-03-19 @ 01:01:44
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0