Nominerad till Sveriges bästa gröna bloggar!

Idag kan jag med glädje berätta att jag blivit nominerad till Sveriges bästa gröna bloggare i kategorin mode och skönhet. Tävlingen anordnas av konsumentsajten En lagom dos grönt som ger konkreta tips på hur vi kan leva lite grönare genom att skicka ut nyhetsbrev till sina prenumeranter. De bad i början av året sina läsare att nominera gröna bloggar till tävlingen, för att sedan välja ut sex bloggar till sex olika kategorier. Nu är det dags för svenska folket att rösta i omgång ett som pågår från idag till den 7 mars innan finalen börjar.

Jag är väldigt hedrad över nomineringen och hoppas att du vill rösta på min blogg!
Observera att man bara kan rösta en gång per dag och kategori.
Klicka på bilden nedan för att komma till röstningen.


Kommentarer
Postat av: Becca

Grattis! Har lagt min röst på dig!

2010-02-22 @ 12:16:33
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0