Dags att testa Weleda!

En härlig överraskning från Weleda, som tycker jag borde prova deras produkter, kom på posten. Mycket tacksamt packade jag upp paketet som innehöll alla detta!! Har aldrig testat Weleda förut, så det ska bli spännande. Men det är mycket annat som står på kö att recenseras innan!

Om ni tycker att det är slöseri och o-ekomoraliskt med alla dessa produkter så kan jag säga att allt kommer att användas! Antingen av mig, någon jag ger bort den till eller kanske någon som vinner den i en tävling här på bloggen. Först ska jag dock testa och recensera!


Kommentarer
Postat av: m e l i n a ♥

söt blogg :)

2010-03-01 @ 01:33:01
URL: http://mwns.blogg.se/
Postat av: Becca

Oh ett drömpaket!

2010-03-01 @ 13:12:40
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: kakan

Heyo! Härlig läsning och tack för senast, kommer

in på jobbet ditt och säger hej nåndag framöver!! Spanar på nätet efter nya hårprodukter ekologiskt och helst närproducerat såklart Vad är det för schampoo du använder?

2010-03-01 @ 20:34:58
Postat av: Sofie

Ser på bilden att du fick med Skin Food. Det är min absoluta favorit just nu, gör mirakel på torra och nariga vinterhänder.

Använd!

2010-03-03 @ 12:45:47
URL: http://sofst.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0