Årets julklapp: Body Wash från 100 % Pure

Nyligen inskaffade jag en ny duschkräm, eller snarare duschskum. En recension kommer snart på bloggen, men redan nu kan jag avslöja att jag tycker riktigt bra om den. Så bra att jag härmed utser den till årets julklapp!

Denna prestigefyllda titel tycker jag att den förtjänar då den är miljövänlig, både till innehållet och själva förpackningen (bläcket är sojabaserat!), luktar gudomligt och gör dess användare ren på ett skonsamt sätt! Med andra ord så är det en nödvändig sak som alla har använding för (eftersom att de flesta duschar) men med en extra touch av lyx.

Body Wash från 100% Pure finns i hela 16 olika dofter på
Några av dom ser du här nedan.




Green Apple,   Cocoa Kona Coffe,   White peach

Raspberry,   Mangosteen,   Blood Orange





Kommentarer
Postat av: Jenny / Rosella Eco Beauty

Dom är verkligen underbara! Min ena med vaniljdoft tog precis slut. Saknar den redan!

2010-12-29 @ 21:59:58
URL: http://rosellabeauty.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0