Läppbalsam eller... ägg?

Kikade runt på Eleven.se och såg till min förvåning att de faktiskt hade ganska mycket ekologiska och naturliga produkter! Bland annat dessa läppbalsam fån Eos.

Och istället för vaselin eller liknande så är första ingrediensen i listan ekologisk Coconut Oil! Innehåller inga parabener, men däremot vårdande sheasmör och fuktbevarande jojobaolja.

Finns i tre olika "smaker": Sweet Mint, Summer Fruit och Honeysuckle Honeydew.


Visst ser det lite ut som ägg i äggkoppar?
Finns för 89 kr st på Eleven.se


Kommentarer
Postat av: ClaraBella

Dessa finns även att införskaffa på Kicks!

2009-08-30 @ 10:23:43
URL: http://ekohornan.blogg.se/
Postat av: Monika

Jag rekommenderar starkt dessa ägg! :]

Summer Fruit är än så länge min favorit, måste testa Honeysuckle Honeydew :)

2010-02-14 @ 13:51:50
Postat av: lalalala

dom är även inte testade på djurC:

2010-02-17 @ 23:19:20
Postat av: Elisabeth

Jag har summer fruit läppbalsamet och gillar det väldigt mycket, doftar jättegott också :)

2010-08-03 @ 19:57:05
URL: http://beautytalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0