Culture Bio

Ser att Yves Rocher börjar sälja den ekologiska hudvårdsserien Culture Bio som är ekologiskt certifierad. Kul att mer och mer ekologiskt smyger sig in på fler ställen än renodlade ekologiska nätbutiker! Har själv inte testat någon av produkterna men varit lite sugen på deras solkräm... är ju alltid på jakt efter den perfekta solkrämen eftersom jag har på mig det varje dag hela sommaren. Är riktigt less på alla dessa solkrämer som gör en vit eller superoljig i ansiktet!

Har någon provat något ur den här serien?


Kan någon förövrigt hjälpa mig? Vad kan jag skriva istället för "hud- och hårvård och smink". Kallas alla de sakerna tillsammans kosmetika, eller är kosmetika bara smink? Känns tjatigt att varje gång måsta skriva om att jag gillar ekologisk hud-/hårvård och smink - finns det ett samlingsord?

Kommentarer
Postat av: PaljettenQ

Mojs? ;)

2009-08-13 @ 22:21:46
URL: http://paljettenq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0