Sista rycket!

Lite onödigt att ta en bloggpaus när det plötsligt går så bra för min blogg. För ja, nog känns det som en paus när jag inte bloggat de senaste dagarna. Men när livet vänds upp och ned är det inte direkt bloggen man tänker på i första hand.

Jag har dock många bra ideér och inspiration till att skriva... håll utkik!

En sista gång vill jag be er, mina kära bloggläsare, att lägga er röst på Ekofin i kampen om Sveriges bästa gröna bloggare! Tävlingen avgörs mycket snart - så rösta gärnet nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0