Chokladsmörja

Vad sägs om att smörja in sig med mörk choklad? Smaskens eller bara konstigt...? I Bodyfarms nya serie  "Sweet line" finns body lotion och duschcremen  "Dark Chocolate". I serien finns också "Brown sugar", "Butter carmel" och "Cocoa cookies". Vad säger ni? Passar detta i hudvårdsprodukter?

Skulle va kul att testa, men tänk om man får supercravings efter mörk choklad? Jag som försöker dra ner på godisätandet... Eller så är detta ett bra substitut. Och självklart, mina vänner, är chokladsmörjan ekologisk!




Bodyfarm Dark choholate Body Lotion 85:-  Bodyfarm Dark chocolate Duschgel 75:-
Båda finns att köpa på A-store.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0