Tävla om schampo och balsam från Ikove

Obs! Tävlingen avslutad.

Idag har jag nöjet att presentera Ekofins första tävling! I samarbete med den nyöppnade webbutiken Ekoprincess lottas Amazonian Acerola Schampo och Amazonian Cupuacu Butter balsam. Vinnaren står enfaldig med båda produkterna!


Amazonian Acerola Schampo innehåller som namnet antyder acerolaextrakt som är väldigt rikt på C-vitamin och antioxidanter. Innehåller även örtextrakt och är ph-balanserande. Ger fett hår spänst, styrka och glans.
Certifierat av Ecocert

Amazonian cupuacu butter balsam innehåller cupuacusmör för att ge spänst och göra håret lättare att hant era. Även balsamet är certifierat av Ecocert.

Här kan du läsa mer om Ikove.


För att vara med i tävlingen skickar du svaren på nedanstående frågor till [email protected]. Bland de rätta svaren lottas en vinnare ut och kontaktas via mejl.

1. Vad är det då som skiljer EKO Princess från andra ekologiska webbshoppar?
2. Varför började jag (som driver ekofin) fundera på vad jag smörjde på huden?

Här
och här kan du hitta svaren.

Obs! Tävlingen avslutad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0