Rea på A-store

Just nu är det rea på A-store.nu och tillfälle att fynda ekologiska produkter!

För er som använder läppstift finns tre kulörer av märket Santé för 99 kr styck (ord pris 145 kr). Även några produkter ur populära Rosenserien är prissänkta. Ekologiska parfymer av märket FLorascent kostar en hel hundralapp mindre och dagkräm, nattkräm och rengöringskräm från Logona finns till ett bra pris. För att nämna några saker. Kanske hittar du något som passar dig!

Några produkter ur Rosenserien finns till nedsatt pris på A-store.nu just nu!


Kommentarer
Postat av: Plasma

Jag är ett stort fan av både A-store och Rosenserien. Just nu är min favvo läppceratet i jordgubbssmak. Kan tyckas dyrt, men är mycket större än vanliga cerat och underbart härlig att stryka på läpparna. Både luktar och smakar(!) gott!

2010-01-27 @ 20:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0