Ekofin tar nya tag

Jag planerar underhåll här på bloggen, vilket delvis startat redan.

Nya Ekofin ska vara välorganiserad, trovärdig och inspirerande med en blandning av recensioner, tips på webbshoppar och produkter, tankar kring miljö och konsumtion, skönhetstips, nyheter inom ekovärlden och information om innehåll i kosmetika.

Jag ska inte längre publicera bara för att ha en uppdaterad blogg, utan skriva bara när jag har något att skriva om.
Det är otroligt roligt att blogga, men lätt att känna press för att hålla sig uppdaterad. Kanske kommer det dröja länge mellan uppdateringarna ibland. Följ mig på bloglovin så ser du när jag skrivit ett nytt inlägg.

bloglovin


Något som är svårt tycker jag att ha bra kategorier så att alla inlägg passar under någon av dem. Hjälp mig! Jag vill gärna höra dina åsikter och förslag på förbättringar!

Kommentarer
Postat av: Darling

Jag tycker det låter bra. Jag resonerar själv så, att bara skriva när man verkligen har något viktigt/relevant/intressant att skriva om. Men då och då hinner bloggverkligheten ikapp en, särskilt när kommentarerna slutar komma och läsarantalet dalar. Det är svårt att vara selektiv i bloggstressen, men stå på dig om du anser att det du har att säaa är av betydelse.

Lycka till!

2010-12-08 @ 18:37:15
URL: http://finslipad.blogspot.com
Postat av: Tina

Hej, Vad bra med en ekoblogg! Kul om du komemr igång igen! Vad hände med H&M och ekokläder? Var ute på deras shop oneline och det fanns bara två ekoplagg på damsidan...:( Har du tips var man köper snygga ekokläder på nätet? //Tina

2010-12-12 @ 15:46:30
Postat av: Elisabeth

Jag gör också så att jag bara skriver när jag har lust och tid, annars är det stor risk att bloggen börjar kännas som ett tvång och det vill man ju inte. Tycker inte det gör så mycket att det går ett par dagar mellan varje inlägg.

Kul att du är på gång på nytt i alla fall. :)

2010-12-27 @ 13:36:44
URL: http://beautytalk.blogg.se/
Postat av: Ninni

Hallå, jag hittade precis din blogg och jag måste bara säga att jag älskar den!

kärlek vid första ögonblicket!

2011-01-06 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0