Ecochic

Ny kategori i bloggen: "Läsvärt". Här tänkte jag tipsa om bloggar och hemsidor som anknyter till den ekologiska livsstilen, med eller utan hudvård, smink och tvålar.

Första tipset blir bloggen Ecochic som verkligen passar in under kategorin läsvärt! Här finns lite allt möjligt och jag skulle kalla det för en livsstilsblogg med ett grönt/hållbart tänk. Om jag inte hade nischat min blogg till en skönhetsblogg så är det en blogg som Ecochic jag skulle vilja ha. Men eftersom Ecochic redan finns så håller jag mig till nöjet att bara läsa och njuta. Gör det du också!


Kommentarer
Postat av: Kabuki-Emma

Tack för tipset! Ska genast kolla in!

Ha det gott!

2009-10-26 @ 14:46:59
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0