Organic Surge ansiktsprodukter

Skrev i ett tidigare inlägg om Organic Surge vars body scrub jag använder. Nu finns flera av Organic Surge produkter på Bland annat har en del ansiktsprodukter tillkommit

Organic Surge är inte ekologiskt certifierade, men har mellan 86% och 99% naturliga ingredienser och många av dessa ekologiskt certifierade ingredienser. De lämnar ute parabener, sulfater, mineraloljor och syntetiska färg- och doftämnen. Det duger bra för mig! Dessutom går en del av pengarna av varje såld produkt till deras arbete med hemlösa barn i afrika. Läs mer på deras hemsida.

Gentle cleanser 200 ml 99 kr, Facial exfoliant 150 ml 99 kr.


Face mask 50 ml, 119 kr. Allt på


Kommentarer
Postat av: Anna Kittybloggarn

Jag läser Ekoblogg i google reader och då kan man stjärnmärka inlägg. Det kan man ju använda på inlägg man kommenterat och då hittar man lättare tillbaka.

2009-12-02 @ 08:42:24
URL: http://bloggenomkittydrew.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth

Jag har faktiskt aldrig testat på något från Organic Surge för ansiktet, men jag älskar deras Body Butter som gör huden babylen. :)

2010-08-03 @ 19:53:37
URL: http://beautytalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0