Nu säger jag kosmetika!

Från och med NU använder jag kosmetika som ett samlingsnamn på hudkräm, schampo, balsam, tvål, smink etc istället för att gämt skriva hud- och hårvård samt smink hela tiden.

Tidigare har jag inte varit helt säker på vad ordet kosmetika egentligen innebär, men tack vare att jag surfade förbi denna sida på fantastiska Shenet så är jag inte längre osäker!

Denhär bloggen handlar om kosmetika och varför den bör va naturlig/ekologisk och varför konventionell kosmetika bör undvikas. Ekofin vill också ge tips på eko-produkter inom kosmetik och inspiration att förändra dina vanor till det bättre! Med reservation för att annat kan dyka upp ibland, t ex kläder (som redan har en egen kategori), smycken och annat som hör till om man vill göra sig fin på ekovis :)

Och till alla nya läsare: välkomna! Du kan läsa mer om min blogg om du klickar på "om bloggen" i menyn till vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0