En härlig kväll

Igår var utgångskvällen som blev misslyckad. Det hela slutade med att jag inte hade någon att va med, att jag satt och drack en cider, såg på körslaget och kommenterade programmet högt för mig själv.

Men så besämde jag att jag skulle ta vara på kvällen och göra något bra av den. Tog en dusch, varmare än vad som passar att skriva i en eko-blogg, och passade på att testa två produkter från Lavera som jag har små prover av. Behöver jag ens skriva att de är ekologiska?

Det var Laveras schampo apelsinmjölk och Lavera duschgel mjölk och honung. Båda fungerade bra, kändes mjuk- och fuktgivande, luktade gott och löddrade mycket. Avslutade med mitt favoritbalsam som jag skrivigt om i ett tidigare inlägg. För att riktigt lyxa till det la jag sedan på en ansiktsmask, skar två skivor ekologisk gurka och lade mig på min spikmatta (dock med ett täcke över mig eftersom att lägenheten är så kall!) Ansiktsmasken är hur bra som helst och nu är andra gången jag använt den. Tipsar om den sedan!

Det blev en lyckad kväll till sist :)

 

Laveras schampo och duschgel går båda att köpa på A-store.nu för 99 kr styck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0