Julklappstips nr 1. Bodybutter

Vem blir inte glad av ett lyxigt body butter i present? En typisk julklapp är just ett body butter från The Body Shop. Jag vet inte hur många gånger jag fått det i julklapp, gett det i julklapp eller sett någon annan få det i julklapp. Mina åsikter The Body Shops produkter och företagets missledande marknadsföring kan vi ta i ett senare inlägg, men anledningarna att slopa deras body butter och satsa på ett med bättre ingredienser är många! Dessutom är body farms 30 kronor billigare för en burk i samma storlek. Naturkosmetik är inte alltid dyrare!

 

 

 

Julklappstips nr 1:

Bodyfarm Mango Body Butter 200 ml, 135 kr på A-store.nu
passar till en tjejkompis, syster, mamma... eller vilken tjej som helst!

Glöm inte att du får med ett Lip Balm från Angel spa när du uppger "ekofin" i kommentarsfältet vid beställning. Läs mer om det här.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till en grön skönhetsblogg, garanterat utan mineralolja och parabener! Jag är inte så aktiv här numera, men eftersom det fortfarande finns trafik här tänker jag att den fyller en funktion. Här hittar du recensioner på ekologiska produkter och information om vilka kemikalier som gömmer sig i vanliga produkter, och mycket mer! Här hittar du en längre presentation Om ekofin



Kontakt ekofin.blogg(a)gmail.com


bloglovin

Follow ekofin on Twitter

RSS 2.0





RSS 2.0